Tko od nas nije barem jednom za volanom
uzeo mobitel u ruke, samo da "nabrzinu
odgovori na poruku"? Znate li da time ozbiljno
ugrožavate i svoj i živote drugih sudionika u
prometu? Istraživanja su pokazala da čak 91
posto vozača koristi mobitel u vožnji i time
vjerojatnost za nesreću povećava i do 23
puta. To je jedna od najopasnijih radnji koju
možemo napraviti za vrijeme vožnje jer nam
čak i obično odgovaranje na poruku oduzima
pažnju na pet sekundi, i to u situaciji u kojoj
i stotinka može značiti razliku između života
i smrti.
Ali očito da smo postali toliki ovisnici o
mobitelima da je konstantna dostupnost
postala imperativ modernog života - iz
automobila odgovaramo na poruke, pišemo
mailove ili guglamo restoran prema kojem se
upravo vozimo.
Na problem je ukazala i tvrtka Outdoor akzent
uz pomoć agencije Señor koja je kreirala
”Budi smart: dok tipkaš, ne vozi” kampanju,
uz podršku Ministarstva unutarnjih poslova.
Plakati diljem Hrvatske upozoravaju sve
vozače da tipkanje za vrijeme vožnje njihov
smartphone pretvara u smrtphone, pravo
oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti
nečiji život.
”Outdoor plakati uz cestu idealan su medij
za ovu poruku jer vozače upozoravaju
na opasnost baš na mjestu na kojem po
život opasan prijestup i nastaje - tamo je
efekt ovakvog oglasa najveći.” - poručuje
direktorica Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.
Neka su istraživanja pokazala kako je
korištenje mobitela za vrijeme vožnje jednako
kao da imate 1 promil alkohola u krvi. Vožnja
u pijanom stanju društveno je stigmatizirana,
a nadamo se da će i ova kampanja pomoći
podizanju svijesti kako je i tipkanje po
mobitelu u vožnji jednako neprihvatljivo.
U prosjeku 55 minuta dnevno tipkamo
poruke, probajmo da od njih ni jedna ne
bude za volanom. Sljedeći put kad za vrijeme
vožnje čujete poznati zvuk primanja poruke,
pričekajte da stanete - sigurni smo da nije
ništa od životne važnosti.
|
 |
| |
Glasaj.hr |
01.12.2015. |
| |
| Projektom Glasaj.hr naglašavamo kvalitetu našeg medija te njegovu interaktivnost i kompatibilnost s online kampanjama. |
| |
 |
| |
| RWE ENERGIJA I OUTDOOR AKZENT |
01.12.2014. |
| |
| RWE ENERGIJA PRVI PUTA U HRVATSKOJ KORISTILA OOH – VRLO USPJEŠAN MIX OOH PROJEKATA – VISOK IMPACT |
| |
 |
| |
| OUTWARD 2014. |
27.02.2014. |
| |
OUTWARD natječaj za najbolji dizajn velikih plakata nakon kraće stanke ide dalje.
Od 1. ožujka do 1. travnja 2014. godine možete kandidirati idejna rješenja velikih plakata za godišnju nagradu OUTWARD. Uvjeti za prijavu radova su da je plakat objavljen na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj u razdoblju od kolovoza 2011. do prosinca 2013. godine. |
| |
 |
| |
| MULTIBOARD KAMPANJA S LED EFEKTOM |
14.11.2012. |
| |
Korištenje duplih površina u kampanjama pokazalo se uspješnim, a distribucija kampanje uz korištenje višestrukih površina (tri, četiri, pet ili više spojenih plakatnih površina spojenih u jedan dizajn ili prikaz više proizvoda) može još dodatno pojačati zamijećenost kampanje, naročito u većim gradovima na lokacijama s najvišom frekvencijom prometa.
Nakon uspješne kampanje za Shooster i Renault se odlučio za kampanju koristeći se višestrukim površinama i LED svjetlosnim efektom. |
| |
 |
| |
| QR code – BILLBOARD KAMPANJA |
18.07.2012. |
| |
| Projekt "QR code" pokrenuo je outdoor akzent s ciljem povezivanja outdoor medija s internetom. Billboard kampanja s dvije interesantne poruke u dizajnu ima naglašen QR code - publika fotografiranjem plakata mobilnim telefonom povezuje se s web sadržajem. |
| |
 |
| |
| PROGLAŠENI POBJEDNICI OUTWARD-a 2011. |
04.11.2011. |
| |
Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od kada je natječaj otvoren, kandidirale ukupno 61 rad u šest kategorija, objavljen ili kako mi plakateri to kažemo zalijepljen od kolovoza 2010. do kolovoza 2011. godine na jednoj od službenih površina u Hrvatskoj.
Od ukupnog broja pristiglih radova stručni žiri odabrao je 8 pobjednika. Tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, te plakat u novoj kategoriji - najbolja iskoristivost outdoor medija. |
| |
 |
| |
| OUTWARD 2011 – dodjela godišnjih nagrada za dizajn velikog formata |
28.10.2011. |
| |
| Stručni žiri odabrao je pobjednike u šest kategorija; billboard, serija billboarda, citylight, serija citylighta, megaboard te najbolja iskoristivost outdoor medija. |
| |
 |
| |
| PRIJAVA RADOVA ZA OUTWARD 2011, GODIŠNJU NAGRADU ZA NAJBOLJI DIZAJN VELIKIH PLAKATA |
05.09.2011. |
| |
Od 5. rujna, do 20. rujna 2011. godine možete kandidirati idejna rješenja velikih plakata za godišnju nagradu OUTWARD.
Uvjeti za prijavu radova su da je plakat objavljen na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj u razdoblju od kolovoza 2010. do kolovoza 2011. godine. |
| |
 |
| |
| BILLBOARD KAMPANJA Majlonke UZDRMALA HRVATSKU JAVNOST |
23.02.2010. |
| |
| Outdoor akzent je ovom kampanjom želio vratiti stari sjaj billboardu kao mediju i promovirati duple formate unutar mreže kako bi naglasio kvalitetu mreže i primijećenost kampanje. |
| |
 |
| |
| PROGLAŠENI POBJEDNICI OUTWARD-a 2010. |
18.11.2010. |
| |
U finale za nagradu Outward 2010, koja se dodjeljuje za najbolji dizajn velikih plakata, ušla su 23 rada koje smo proteklu godinu mogli vidjeti na outdoor oglasnim površinama diljem Hrvatske.
Stručni žiri odabrao je 7 pobjednika u pet kategorija; billboard, serija billboarda, citylight, serija citylight, megaboard, tajnim glasanjem pred samu dodjelu nagrada Outward2010, koja se održala u utorak, 9. studenog 2010. u Muzeju za suvremenu umjetnost. |
| |
 |
| |
| PROGLAŠENI POBJEDNICI OUTWARD-a 2009. |
02.11.2009. |
| |
U finale za nagradu Outward 2009, koja se dodjeljuje za najbolji dizajn velikih plakata, ušlo je 69 radova koje smo proteklu godinu mogli vidjeti na vanjskim oglasnim prostorima u Hrvatskoj.
Stručni žiri odabrao je pobjednike u pet kategorija; billboard, serija billboarda, citylight, serija citylight, megaboard, i to tajnim glasanjem pred samu dodjelu nagrada Outward2009, koja se održala u četvrtak, 29. listopada 2009. u Zagrebačkom kazalištu lutaka. |
| |
 |
| |
| PRIJAVA RADOVA ZA OUTWARD 2009, GODIŠNJU NAGRADU ZA NAJBOLJI DIZAJN VELIKIH PLAKATA |
30.08.2009. |
| |
OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata.
Pokrenula ga je 2000. godine tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata.
Od 1. rujna do 25. rujna 2009. godine možete kandidirati idejna rješenja velikih plakata za godišnju nagradu OUTWARD.
Uvjeti za prijavu radova su da je plakat objavljen na službenim oglasnim površinama u Hrvatskoj u razdoblju od kolovoza 2008. do kolovoza 2009. godine. Radovi se mogu prijaviti u pet kategorija: billboard, serija billboarda, citylight, serija citylighta i megaboard. |
| |
 |
| |
| OUTWARD 2008. - dodjela godišnjih nagrada za dizajn plakata velikog formata |
30.10.2008. |
| |
| Outward 2008., na kojoj je pobjedu odnijelo osam najboljih plakata velikog formata, održao se 30. listopada u Hrvatskom narodnom kazalištu. Na svečanoj dodjeli nagrada Outward gosti su nakon formalnog dijela mogli uživati u nekoliko prizora baleta Dama s kamelijama, čiju koreografiju potpisuje proslavljeni britanski umjetnik Derek Deane, te u posebnom koncertu Natali Dizdar |
| |
 |
| |
| Produženje ugovora za wallscape u Prilazu Baruna Filipovića |
Travanj, 2008. |
| |
| outdoor akzent je na natječaju dobio pravo za produženje ugovora reklamne površine tipa wallscape na lokaciji Prilaz Baruna Filipovića zgrada Tekstilno tehnološkog fakulteta. |
| |
 |
| |
| DODIJELJENE NAGRADE ZA NAJBOLJE DIZAJNIRANE PLAKATE VELIKOG FORMATA |
26.10.2007. |
| |
| Tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent sinoć je autorima najbolje dizajniranih plakata uručila nagrade na završnoj svečanosti godišnje nagrade OUTWARD2007 organiziranoj u novoj zgradi Hypo centra u Zagrebu. |
| |
 |
| |
| POČINJE GLASOVANJE PUBLIKE ZA OUTWARD 2007, GODIŠNJU NAGRADU ZA NAJBOLJI DIZAJN VELIKIH PLAKATA |
25.09.2007. |
| |
| Od 1. do 15. listopada bira se najbolje dizajniran plakat velikog formata za godišnju nagradu OUTWARD, koju već sedmu godinu zaredom organizira tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent. |
| |
 |
| |
| Novi sustav valorizacije plakatnih površina |
16.02.2007. |
| |
| Outdoor akzent organizirao je 16.2.2007. prezentaciju novog sustava valorizacije plakatnih površina u Muzeju Mimara za predstavnike agencija i klijenta. |
| |
 |
| |
| OUTWARD 2006. - dodjela godišnjih nagrada za dizajn plakata velikog formata |
28.09.2006. |
| |
| Svečana dodjela nagrada OUTWARD 2006 održala se u četvrtak 28. rujna 2006. u 20 sati u dvorani Hrvatskog sportskog društva Sokol - Tucman (Trg maršala Tita 6). |
| |
 |
| |
| Outdoor akzent - 10 godina rada u Hrvatskoj |
18.01.2006. |
| |
| Outdoor akzent je 18.siječnja 2006. prigodnim domjenkom u hotelu Regent Esplanade proslavio 10 godina rada u Hrvatskoj. Počasni gost proslave bio je dr. Erhard Busek, specijalni koordinator Pakta o stabilnosti za jugoistočnu Europu koji je svojim govorom "Komunikacija kao kamen temeljac za gospodarski uspjeh i izgradnju javnog mnijenja" naglasio važnost otvorenosti prema novim idejama u svim aspektima, pa i out of home komunkacije, za ulazak u EZ. |
| |
 |
| |