|
Poster Impact Test je istraživanje kojim se ispituje kreativna učinkovitost i zamijećenost plakata odnosno reklamne kampanje.
Za kampanje iznad 300 plakatnih površina outdoor akzent nudi besplatno PIT istraživanje.
Spontano, potaknuto i impact prisjećanje na jumbo plakate
1. stupac: spontano prisjećanje na jumbo plakate pri pitanju o svim plakatima
2. stupac: spontano prisjećanje na jumbo plakate pri pitanju o plakatima s autotematikom
3. stupac: prisjećanje na jumbo plakate pri spominjanju marke
4. stupac: prisjećanje na jumbo plakate pri prikazivanju plakata
5. stupac: impact prisjećanje

Ciljevi i metodologija
Agencija Puls na zahtjev agencije outdoor akzent provela je "PIT - Poster Impact Test" za reklamnu kampanju ostvarenu jumbo plakatima za novi Mercedes Vito.
Glavni cilj istraživanja bio je ispitati zamijećenost i učinkovitost navedene reklamne kampanje.
Za to je primijenjen PIT (Poster Impact Test), što ga je razvio austrijski Gallup. Istraživanje je provedeno metodom face-to-face, na ulicama triju hrvatskih gradova (Zagreb, Split, Rijeka) od 26. do 28. studenog.
U istraživanju je sudjelovalo 200 ispitanika. Karakteristike uzorka prikazane su u tablici.
Socio-demografske karakteristike ispitanika

|